Alla kämpar varje dag


Idag har varit en otroligt jobbig dag.
Inte fysiskt ansträngande, men psykiskt.
Har haft tankar och oro snurrande i huvudet hela dagen.
Någonstans mitt på dagen la jag mig i badkaret.
Där stannade jag, väldigt länge.
Det hjälpte till att rensa ut mycket.
Försöka låta kroppen slappna av.
Försöka undvika ställa frågan.

Hur ska man kunna lita på någon som ingen annan kan lita på?

Bra saker har också hänt.
Jag är stolt över min lillebror.
Tydligen finns det en kille som inte har det så lätt på hans skola.
Någon som utan anledning alltid är utsatt.
Johannes vågade säga emot.
Han ställde upp för honom.
Han erbjöd sig att vara en vän, när ingen annan vill.
Därför går en stor kram till min lillebror.
Han har så många egenskaper som jag önskar att alla hade.

En liten kram går till min mamma, för jag tycker så synd om henne.
Det är inte lätt med kärlek.

<3


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback