Är jag rik eller bara lurad?

Först och främst  vill jag be om förlåtelse för det jag skrev.
Jag menar det inte, och...
Jag hade en dålig dag helt enkelt.

Snart nutida konst, yey :D

Jag fick ett märkligt e-mail.
Ett sånt där "You have won 1 million $$$!"
Förutom att, detta var inte så skrikigt.
Och väldigt formellt.
Och enkelt.
Sånt gör mig misstänksam.
Vanligtvis slänger man bara dem,
men detta är helt annorlunda :S

image47

Är detta väldigt läskigt eller vad? :(
Och jag kan inte direkt se någon hake.
Mer än att en främmande människa får hela min adress förstås.
Det vore väldigt mysigt att ha vunnit 1 miljon pund... :o

Hoppas att Microsoft Award Team existerar xD
Men hjälp mig, vad håller de på med?
Ska jag svara?
^^,

Skriv snabbt :D


~

Kommentarer
Postat av: Nicolette

Ingen aning faktiskt! :O Finns det ingen möjlighet att kolla upp att de finns? Typ.. skriva in det på google eller nåt?:#

Postat av: Nicole

Jag vet inte. Men alla är helt negativa och säger åt mig att glömma det, det är bara fake :(

2008-02-08 @ 00:05:14
URL: http://mandarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback