Fredagsmorgon (och jag är på bra humör)


Solros i svartvit

Min dator dör med jämna mellanrum.
Bara sådär... "poff" och så blir rummet mörkt.
Jag var misstänksam och trodde det berodde på att datorn blev för varm.
Fick lägga mig under bordet, skruva av locket och ta bort ena sidan.
Så nu får datorn stå mitt på golvet, med fläkten en decimeter bort.
Tyvärr är datorproblem inte gjort för mig.
Det är meningen att människor ska ha gott om plats för sådana problem.
Mitt rum är lika med garderob.
Gissa om jag har lite plats att röra mig på? :(

Vilken härlig nu-är-det-fredag-känsla jag har!
Orkar inte ens få ångest inför engelskan.
Trots att den är så jobbig.
Och deprimerande.

Fredag :D



~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback