I'm nothing if I'm not with you


Yey, när jag får tid ska jag fixa till designen lite grann.
Eller ja, ändra det som Nicolette förklarade för mig hur man skulle ändra xD
Så så mycket är det väl inte egentligen inte.
Thanks for the help :D
Och "gief me" betyder "give me", fast med roligare stavning ^^,

Jag och älsk var nere på Öbergs Modehus och testade smoking.
(Inte jag, men älsk provade)
Hett <3
Tyckte jag.
Inte älskling dock.
Han tyckte det var skitfult, men att han ska "offra" sig för min skull.
Gnällspik :)
Hur jobbigt kan det vara att gå runt i snygg kostym en kväll?
Enda anledningen till att jag ska på bal är för att jag vill ha klänning xD
No trouble with sacrifising for me, nonono.
Nåja, det lilla problemet är att min älskling är för liten för deras storlekar.
Det tyckte jag var jätteroligt.
Han är fortfarande en liten pojke, haha-ha! :P
(Nu blev jag elak.)
Så vi ska kolla rundor på internet.
Ska ringa något ställe imorgon, i Malmö.
Deras internetsida verkade bra, och dessutom hade de vanliga kostymer också, hyfsat billigt.
Annars ska jag ringa ett annat ställe, som Karl tipsade om.
Oavsett så fixar det sig nog.
Öbergs är förresten väldigt snobbigt.
Han såg på mig som om jag var en skalbagge i någons hår.
Inte välkommen :(
Så jag är lite glad att jag inte ska bidra till deras ekonomi.

Vad ska jag köpa till Ellie i avskedspresent?
Hon sticker ju till Göteborg nu :(
Vem ska ringa mig mitt i natten?
Vem ska gå på konserter med mig?
Vem ska prata högt om allt som ingen ska få veta nu?
Sorgligt.

På tal om konserter, snart är det dags.
Tegan & Sara <3
Var nere i kiosken på stortorget.
Troligtvis är det dem som har fått mina biljetter.
Mamma ska ner och hämta dem imorgon :)
Tee & Ess, here I come!
<3


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback