Jag är bara lurad


Förlåt igen då.
Jag ska aldrig mer tro på att jag kanske vunnit en miljon brittiska pund.

Jag: Men är ni säkra på att det verkligen inte är på riktigt?
Tobbe & Sandra: Ja! Någon försöker bara lura dig!
Jag: Men jag behöver verkligen en miljon just nu...


Jag antar att jag får komma över det.
Trots att det var så verklighetstroget :(
Jag behöver verkligen pengar.
Vanligtvis så reflekterar jag inte ens över sådana mail.
Men, är man pank, så suktar man efter pengar.
Jag har blivit en sån där som tömmer pennskrin i jakt efter bortglömda enkronor.
That's just sad ^^,

Jag skulle gärna vilja skriva om vad som händer i mitt liv.
Men det händer inte så mycket.
Jag kan berätta om allt som händer i mmorpg-spelen jag spelar?
Där händer det så mycker mer.
Men helt ärligt, då passerar jag en ganska viktig gräns.
Från lite märklig till helt sjukt besatt.
Jag trivs som lite märklig :(

Ellen la ut en massa bilder på oss från ettan.
En annan sak som är läskig och hemsk xD
Som jag såg ut :)
Hade glömt att jag var så blond.
Och alla foton är tagna när jag har på mig min enda rosa tröja jag haft.
Jag tyckte inte ens om den, men jag hade försovit mig den morgonen minns jag :P
Det var fotografering, och jag vaknade prick åtta.
Nåja.
Någon dag kanske jag orkar lägga ut en bild och visa hur jag menar.
:)

Nu ska jag sova.
Och eftersom att jag inte tjatar om Nicolai så ofta nuförtiden,
(Inte i bloggen iaf, där skriver jag ju knappt)
så får jag lov att tjata lite nu :)
Jag saknar honom, och har gjort det hela dagen.
Ovanligt mycket.
Och det är nästan lite mysigt :)
Åtminstone när man vet att man träffas imorgon, haha.

NU ska jag sova :D


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback