Speciella händelser för speciella människor


Tänk som saker och ting kan ordna sig :D
Jag var helt nere innan idag för att Ellie inte kunde följa med mig på Kent.
Och visst, Johan & Christian ska kanske dit och sådär men...
Det är ändå inte samma sak.
Jag känner inte dem så otroligt bra, och Kent är så speciellt.
Man vill uppleva dem med någon speciell.
Men gissa vem som räddar mig två på natten? :D
Mange loggar in och vill jättegärna med :D
Wie, nu blir Kent speciellt igen!

I trängseln utanför
Sen december, ingen snö
Jag följer efter dig
genom kön
Du stryker fingrarna
lätt mot min kind

Och i ett ögonblick
då allt står still
så får jag en chans att säga
allt det jag aldrig sagt
så får jag en chans att ge dig
allt det du aldrig haft
Men jag är för feg


Mars ska bli en jävligt underbar och fantastisk månad.
(Om man bortser från att Projektarbetet ska lämnas in då *kräkas*)

Jag ler, jag ler, jag kommer le hela natten.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback