Vänskap. (ftw!)


Jag känner en så stor lättnad i kroppen.
Som om någon släppt taget om halsen,
jag har bara aldrig insett att stryptaget fanns där.

Jag har glömt hur mycket vissa människor betyder.
Du får aldrig stänga mig ute igen.
Det förstår du väl, att vänskap är bra.
Bra saker ska man nära, ta hand.
Låta växa stor och stark.

Ja, jag är en liten drog.
Jag är glad över det.
Jag tänker fortsätta droga dig, inse det.
Hoppas du läser detta nu,
någon gång sent på natten,
när du egentligen är röksugen och vill ut.
Jag klamrar mig fast.
Vi hörs snart <3


~

Kommentarer
Postat av: Karl

Så Glad jag blev när jag läste detta och trodde att det var till mig. Sedan kom jag till "Röksugen" och då kom jag på att det var nog inte till mig iallafall....:P

2008-02-21 @ 19:43:44
Postat av: Nicole

Haha, aw ^^, Men du är viktig du också :) Och vi ses redan imorgon, yey!

Postat av: kent - chans

Tack för minnena idag.. gah.. du e helt otrolig när de gäller att komma ihåg saker :)... kom precis hem, ville prata lite till... sitter här ensam nu, skärmen är de enda som lyser upp rummet, lyssnar på kent-chans. I ett ögonblick, då allt står still, så får jag din chans att säga de allt jag aldrig sagt, så får jag en chans att ge dig allt de du aldrig haft, men jag är för feg. Du betyder

2008-02-22 @ 03:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback