Aldrig mer


Jag får aldrig mer gå runt i din gröna t-shirt och dina grå mjukisbyxor.
Jag kommer aldrig mer baka kladdkaka med dig mitt i natten.
Jag kommer aldrig att få någon grå nalle av dig.
Jag får aldrig mer kalla dig för min älskling.
Jag kommer aldrig mer känna mig som den viktigaste personen i världen för dig.
Jag kommer aldrig mer få hålla din hand när jag ser på skräckfilm.
Jag kommer aldrig mer få lägga mitt huvud i ditt knä när vi åker tåg.
Jag kommer aldrig få gå på bio med dig.
Jag kommer aldrig åka till England och leka vuxen med dig.
Jag kommer aldrig mer tvingas lyssna till din svenska hiphop.
Jag kommer aldrig mer låta dig spela in videos när jag härmar Eminem.
Jag kommer aldrig mer få ligga tätt, tätt intill dig och tala om för dig hur mycket jag älskar dig och hur jag är beredd att ge upp hela min värld för att få vara med dig.
Aldrig någonsin mer.
Jag var inte beredd på att det skulle göra så ont.
Var finns känslan som talar om för mig att innerst inne är det rätt?
Den finns inte.
Jag kommer aldrig mer ligga bredvid dig, djupt inne i ännu en meningslös diskussion och minnas att du en gång sa att du älskade våra meningslösa diskussioner.
För de var inte meningslösa för oss.

Jag kommer aldrig mer ha på mig din fula, urtvättade, gröna t-shirt som jag älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback