Allt är över

[12.50]

Nu är allt över.
Alla lektioner, alla repetitioner, alla föreställningar.
Ingen mer dans förrän januari :S
Det känns verkligen helt skumt.
Vad ska jag nu göra på min fritid? XD
De två sista föreställningarna gick hur bra som helst.
Speciellt den sista, som är viktigast.
Jag gav ALLT på scen!
Det gick grymt bra :D
Fast... jag fick en black-out på Grease ^^
Så jag stod still istället för att dansa under en sekund.
Men det var det enda :)
Jag var verkligen trött på slutet.
Jag, Patricia och Evelina satt med värsta skrattattackerna hela tiden.
Vi sambatjejer blev nerfösta i en "egen loge".
På morgonen kom en annan dansare springande mot oss.
- Vi tyckte att det var så synd om er, stackare som måste dela loge med en massa andra.
Sen ledde hon ner oss till en dörr där det stod "Källare" på :/
Betonggolv och askallt MEN (observera detta!) de hade ställt ner en stor spegel åt oss :D
Och vi var tvungna att vara tysta, för vi var precis under scenen, bredvid hela maskeneriet ^^
Kugghjul, rep och en massa annat skit, haha.
Men det var mysigt, vi hade det riktigt trevligt i vår lilla källare :D
Åååh, jag kommer sakna de andra :O
Tack för en underbar föreställning med er!

Nu ska jag bara ha dans (på skoltid) och sen ska jag till min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback