Are we having fun yet?

[04.00]

Nu ska jag vara positiv :O

(Everyone stares, Nicole, positive? Noooo, that can't be right)

Imorgon är det nyårsafton och jag ska vara med Nicolette :D:D:D
Jag ser verkligen fram emot det.
Egentligen ser jag mest fram emot att få klä mig fint och sminka mig ännu mer fint ^^
Och gå på fest med vänner och träffa nya människor :)
Det var verkligen längesen jag gjorde något sånt, haha.
Och jag ska komma på minst TRE nyårslöften:

1. Ska skärpa mig i skolan igen
2. Ska sluta vara svartsjuk
3. Ska sluta vara sjuk så ofta
4. Ska inte bli så beroende av andra
5. Ska försöka hålla kontakten med folk


Ojdå, det var inte så svårt att komma på nyårslöften XD
Måste sluta nu, innan det blir helt omöjligt att hålla något.
(Jag förväntar mig inte att jag ska lyckas hålla allt, jag är inget mirakel herregud)
(Men kanske ett åtminstone. Halvt.)

När jag kommer hem från Nicolette så har jag gott om saker att göra.
På nyårsdagen har jag planerat att tvätta typ allt jag äger.
Alla mina kläder är riktigt äckliga :/
Och mitt rum ser ut som en krigszon.
Mellan 17.00 - 18.00 ska jag dessutom hämta ut min DVD på Studio Danza :D
Så får jag äntligen se hur det såg ut på teatern XD
Och dagen efter så ska jag tillbaka till Landskrona.
Den 12 ska jag opereras i handen.
Eller den 11 kanske det var.
Skitsamma.
Jag är lite nervös.
Tänk om de skär fel? :O
Oh no.
Jag mår lite illa nu :S

Ska snart sova.
Måste stiga upp senast tolv imorgon.
Börja sminka sig tidigt, ha! ^^
:)

du.
fortsätt att
vara sådär
oemotståndlig
och ouppnåbar
som bara du kan
så att jag
kan fortsätta
skriva sådant
här det hjälper
faktiskt
ibland

Av Mattias Bengtsson ur "Älska Mig Nu!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman.

2006-12-31 @ 04:39:22
Postat av: Robin Magnell

"Älska Mig Nu!" .. fin dikt eller va man ska kalla de :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback