En plats att skriva rubrik på

[07.06]

Det är tidigt på morgonen.
Jag är på strålande humör, as always.
Det är ändå tidigt på morgonen.
+ Jag har bara två lektioner idag
+ Ingen läxa till idag som jag kan ha glömt att göra
- Vet inte vad jag ska ha på mig
- Har inga pengar
- Har egentligen inte tid för att sitta här och äta frukost
- Har prov imorgon som jag inte börjat öva på än

2 -  som sammanfattning. Not good.

Blogg,se funkade inte igår :(
Inte för att jag gjorde något speciellt, men....
Hade ändå velat skriva lite, bara för att det är skönt.
Snabbresumé av gårdagen:
Stannade hemma från skolan av trötta skäl.
Städade och handlade.
Var och dansade.
Gick och la mig. (The End)
Man borde aldrig skriva snabbresuméer av sina dagar.
Det gör en lätt deprimerad :S

Ska ha multimedia om en timme.
Ser faktiskt fram emot det.
För en gångs skull :)

Jag vill ha pengar, inte alltid vara fattig som en lus >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback