Ett tidsfördriv att dö för

[23.20]

Jag har tråkigt.
Muntra upp mig, någon?
Det finns ingenting att göra, INGENTING.
Eller jo.
Egentligen skulle jag kunna öva på ett prov.
Men...
Ska inte ha det förrän på fredag, gott om tid kvar ^^
Dessutom, jag orkar inte läsa om skivhus och lamellhus.
Trots att det nästan är lite intressant :S

Jag och Patricia gick till salsan helt i onödan idag :/
Det var nämligen ingen dans.
Jag förstår inte varför!
Det står på schemat att vi ska ha dans, men ingen annan förutom vi kom.
Kanske ett practical joke, bara för stackars mig och Tricia? >.<
Nåja.
Kändes lite dumt.

När jag kom hem var inte mamma där.
Jag antog att hon var i sovrummet eller något, och gick in i mitt rum.
Efter en timme frågade jag Johannes var hon var.
"Öh, ja vet väl inte."
Nehej.
Efter tre timmar gick jag in och frågade honom igen.
"Hon är hos en kompis."
Nej men tack för informationen!
Johannes är något disträ.
När mamma kom hem visade det sig att han t.o.m hade sagt fel kompis.
Senila unge.

Lalalala.
Jag har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback