Första rapporten om föreställningarna :)

[20.51]

Ska man sammanfatta denna dagen med ett ord så är ordet "TRÖTTHET".
Jag är så otroligt trött i hela kroppen!
Mina ben kommer trilla av om jag försöker resa mig upp nu :O
Har spenderat dagen på teatern sen elva imorse.
Inte för att dansa egentligen är så jobbigt, det är väntetiden som är påfrestande :/
Hade jag fått bestämma hade jag gärna stått på scen hela dagen ^^
Det mesta har väl gått bra på föreställningarna, förutom att min dräkt är sönder :/
Fast det är mer synd om Evelina, hon halkade på sin dräkt!
Och alla tros-diskussioner!
Sammanfattning av alla de olika trosorna som folk har bestämt att vi ska ha:
1. Vilka som helst
2. Rosa spets
3. Svarta string
4. Vita boxers
Imorgon ska vi få vita hipsters istället.
Först dansade vi i svarta string men då hade publiken klagat.
Vi hade för lite på oss XD
Taskigt.
Jag hade precis börjat vänja mig vid att flasha röven vid varje föreställning :)
Jag och Patricia pratade om det, man blir ganska avtrubbad.
Nu känns det inte alls konstigt att gå runt i våra "dräkter".
Och man byter om i omklädningsrummet även om där är killar.
Man orkar liksom inte bry sig :P
En liten flicka sa till mig idag:
- Jag tycker du är vacker. Jättevacker.
Jag blev helt rörd.
Hade på mig min fula dräkt och allt.
Den stackaren, hon vet inte vad som är fult och inte i denna världen ^^
Nej, bara två föreställningar kvar imorgon.
Tre avklarade :)
Igår råkade jag få en black-out och snurrade runt när alla andra gjorde salsasteg.
Pinsamt ^^
Fast jag log och fortsatte dansa, som man ska :P
Nu ska jag snart sova.
Måste ha energi kvar tills imorgon XD

One more time
I pushed rewind
And instead to move ahead
I went back inside my head
And drift away to the place
That I found under the
ocean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback