Glad första december?

[08.33]

Glad första december :)
Eller vad man nu ska säga.
Jag tycker egentligen att 1 december också borde vara en helgdag.
Det är ju då nedräkningen till julafton börjar :D
Imorse började julkalendern.
Om jag inte hade försökt vara vuxen och dessutom var riktigt trött, så hade jag stigit upp för att kolla på det.
Men... Någonstans får man väl dra gränser ^^
Mina morgongränser går precis innan julkalendern.

Ellie ringde mig någon gång vid halv åtta idag.
My Chemical Romance-biljetterna släpps den 4:e december :D
De spelar inte förrän i april :/
Men iaf, yey!

Ikväll ska jag träffa älsklingen.
Fast inte förrän ikväll.
Först ska jag dansa salsa, och sen efteråt kommer han.
Typiskt >.<
Nåja.
Bara nio och en halv timme kvar.
...

Nej, borsta tänderna och sminka sig.
Nu, Nicole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback