Ingenting

All musik påminner om dig.
Allt jag ser på teve får mig att tänka på oss.
Varenda liten sak som finns i mitt rum kan förknippas med dig.
Hur ska jag orka?
Varför blev det såhär?
Vi som var så rätt, så perfekta för varandra.
Jag hatar mitt liv just nu.
Ingenting är viktigt längre.
Ingenting går att njuta av längre.
Jag är ingenting längre.


Det enda som är bra med stunder som de här är att vissa människor visar sig vara verkligt betydelsefulla.
Vidar - För att du står ut med min deppighet och gör allt du kan för att jag ska må bättre.
Sandra - För att du är som du är och alltid ställer upp när jag behöver dig <3
Och speciellt Mange - Som gjorde allting lite mindre dåligt när allting kändes meningslöst.
Jag är så glad för att ni bryr er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback