Jag hatar Diablo, speciellt när min älskling spelar det.

[23.56]

Störigt >.<
Hela min dator går riktigt, RIKTIGT trögt.
Har varit så hela helgen.
Lyckades nyss publicera ett inlägg jag skrev för ungefär ett dygn sen.
Fast jag publicerade inte ett.
Jag publicerade fem kopior av det.
Så nu har jag varit tvungen att ta bort fyra av dem >.<
Irriterande med tanke på att min dator tar två minuter på sig var gång den ska byta sida.
Stackars mig :(

Senaste nytt:
Jag har duschat.
Är ren och fin :)
Är också väldigt sugen på kladdkaka.
Ska kolla om vi har ingredienser ^^
Sen ska jag övertyga Nicolai om att baka kaka är jätteroligt :D
Nu måste jag publicera detta inlägget innan det blir midnatt :O

Jag älskar dig, min underbara älskling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback