Jag kommer klara detta

And I could write a song
A hundred miles long
Well, that's where I belong
And you belong with me

The streets you're walking on
A thousand houses long
Well, that's where I belong
And you belong with me

Coldplay - Swallowed in the Sea


Jag insåg en sak idag.
(Insåg, mitt nya favoritord)
Jag kommer överleva.
Jag kommer klara detta.
Och jag åt en liten bit pizza idag.
Visserligen mådde jag illa men ändå!
Jag åt VARM MAT!
Yey for Nicole :D
Jag gjorde nyss en smiley i bloggen.
För första gången sen i måndags.
Jag kommer klara detta!
Gud, jag mår lite mindre sämre än någonsin.
Och det är så skönt.
För jag vet att jag kommer klara detta.
Det gör så jävla ont, men jag kommer klara det.

Dagens tack går till Nicolette.
Du kanske inte ens vet om det, men vårt samtal betydde mycket.
För du fick mig att bli glad igen.
Du kommer alltid att vara speciell, ruffsig och flummig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback