Mina senaste dagar XD

[12.19]

Egentligen kan jag inte tänka ordentligt.
I mitt huvud snurrar tankarna runt, runt.
Oroliga, nervösa och skräckslagna tankar.
Jag drömde en mardröm inatt.
Jag vill inte att det ska bli så.



Häromdagen var jag hos Nicolette, på lussevaka :)
Mysigt, och skönt att träffa de andra igen.
Fast jag mådde inte särskilt bra, var illamående under hela kvällen.
Så jag stupade i säng så fort jag kom hem ^^
Dagen efter var det Lucia.
Jag hittade inte min tomtemössa, så jag och Patricia kunde inte fullfölja vår pakt :O
Ska leta upp den sen, måste ha den på avslutningen iaf :)
Den mössan hade jag på mig under hela december i nian ^^
Tradition att ha på sig den :D
Österportskolans luciatåg var helt otroligt!
Så oerhört vackert!
Hade glömt hur fint luciatåg var, borde inte ha hoppat över det förra året.
Är bara lite nervös över mormors hot.
Hon vill anmäla mig till Ystads Lucia nästa år :S
Jag kan inte sjunga en ton!
Och jag passar inte särskilt bra som lucia heller :/
Nåja, man måste väl inte, och dessutom kommer jag aldrig gå vidare när de hör mig sjunga XD
Sen käkade vi lussekatter och mös uppe i arbetslaget :)
Fast... lussekatterna var ärligt talat inget vidare.
Men det var ändå bra jobbat av våra lussekattsbagare!
Sen mådde jag illa igen.
Typiskt mig.
Vi såg på Life Of Brian på engelskan.
Jag och Patricia skrattade åt ALLA dumma saker i hela filmen.
På vissa ställen var vi de enda som skrattade, faktiskt :S

På kvällen var det dags för repetition på teatern.
Allting gick hyfsat bra förutom att jag höll på att missa mitt nummer i jazzen :S
Kom in precis innan musiken började.
Hur kan jag ha en sådan otur?
Först har jag ingenting alls att göra, sen i mitten får jag tre nummer nästan på rad, och sen har jag inget att göra på slutet!
Vadå ups-and-downs-in-the-stress-area? ^^
Trist nog mådde jag illa under hela repetition, förutom när jag stod på scen, då var jag för nervös XD
Igår var jag hemma och passade upp på mamma.
Städade och fixade med mat och en massa annat.
Och köpte allt det sista till föreställningarna som jag inte hade fixat än som knäskydd t.ex. :/
TVÅHUNDRA KRONOR för knäskydd jag ska använda under en helg!
Borde vara olagligt :/
På kvällen kom min älskling :)
Vi hade en mysig kväll ihop, fast jag mådde illa inatt :(
Och imorse åkte han igen.
Idag är det vår sexmånaders dag.
Aow, jag saknar honom nu.

Är hemma idag också, fast jag har tagit tabletter och mår inte så illa längre :)
Ikväll är det generalrepetition på teatern!
Och sen kommer jag ha fullt upp under hela lördagen och söndagen med föreställningarna.
Yey, denna helgen kommer nog flyga förbi ^^
Och på måndag ska jag träffa min älskling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback