Mitt tragiska öde :O

[07.00]

Jag för inbillade samtal med mig själv om mitt hår.
Not a good sign.
Men ett tydligt bevis för att jag behöver prata ut om mitt hår men att ingen annan vill lyssna.
Så går det.
Jag är ensam och övergiven och då kan man råka ut för schizofreni!
Så när jag ligger på sjukhuset och ser rosa elefanter, tänk på hur det hade kunnat stoppas.
En ensam flickas tragiska öde.
Otroligt.
Jag skulle kunna skriva tårdrypande romaner :' )

Jag har inte lektion förrän klockan nio.
Men jag har blivit utplockad till någon slags julkommitté och vi ska ha möte klockan åtta.
Egentligen borde jag vara på dåligt humör, men det är jag inte.
Fast imorse var jag.
Då var jag på det-är-tur-att-bara-jag-är-vaken-annars-hade-det-skett-ett-mord-humör.
Men nu är jag ändå på hyfsat bra humör.
Ska väl bli skönt att göra någonting för en gångs skull.
Och igår var jag inte i skolan :S
(Dåligt samvete, nej då, inte alls)
Visserligen mådde jag inte bra men...
Ibland undrar jag om min negativa inställning gör att jag inbillar mig själv att jag mår väldigt illa.
Skitsamma.
Idag ska jag till skolan och vara duktig, yey.
I'll be back :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback