Morning glory :)

[18.19]

Så går det när man får för sig att man ska skriva en blogg.
Plötsligt hittar man på en massa annat och sen blir det aldrig av :P
Jag började öva på en koreografi istället.
Det är egentligen bara en uppvärmingsdans (street tror jag) men jag får inte rätt med hoppen.
Eller jag fick inte rätt på dem, nu är de rätt igen ^^

Jag har äntligen lyckats fixa ett par dansskor till réggaeton-dansen!
Fick låna ett par av min danslärare, Anna :)
Helt nötta och slitna är de, men oooh, så fina!
När jag tog på dem och provade några steg så kände jag direkt att jag måste ha ett par.
Och sen var jag tvungen att gå hem med dem i ösregn.
Var livrädd för att de skulle krympa eller något (kan skor krympa?)
Så sorglig jag måste sett ut.
Gåendes ensam.
I ösregn.
Med ett par skor i famnen.

Jag önskar verkligen att jag var riktigt duktig på att dansa.
Att jag hade talang.
Eller att jag hade börjat när jag var liten så hade jag varit bra vid det här laget XD
Nej, men ärligt talat.
Tänk att vara sådär riktigt, riktigt bra :)
Fast idag var jag duktig!
Kände mig helt proffsig på diagonalen.
Fast...
Det var nog mest för att läraren inte gick genom stegen ordentligt.
Och för att jag redan kunde dem.
Men skitsamma!
Jag var ändå jättebra :D

Älska Metro förresten.
Genial uppfinning.
Läste en bilaga imorse.
"Vit Makt och vägen ut ur hatet"
Ladda ner bilagan.
Värt att fundera lite över ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback