Ni betyder så mycket för mig

Imorse när jag vaknade mådde jag värre än någonsin.
Främst för att jag på något sätt hade förväntat mig att jag skulle må bättre.
Att en dags distans skulle göra en skillnad.
Men jag hade fel.
När jag vaknade imorse kunde jag bara tänka på dig.
Dig och det som en gång var vi.
Som inte längre är vi.
Det är ingen annan som förstår det.
Ibland undrar jag när jag kommer inse det.

Men dagen blev bättre.
Faktiskt, trots att jag trodde att jag aldrig mer skulle kunna skratta ordentligt.
Ett otroligt stort tack till Vidar.
Att du kom förbi betydde mer än du kanske förstår och det hjälpte mig verkligen.
Jag kunde se lite positivt på saker.
Plötsligt insåg jag att jag skulle klara av detta.
Kanske inte idag.
Kanske inte denna veckan.
Men jag ska gå vidare.


Jag måste säga en sak.
Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig!
Jag kanske gråter och jag kanske inte säger det till er, men att ni bryr er betyder verkligen jättemycket.
Även om det bara är en kort pratstund i telefon eller ett mejl.
Det gör att jag hela tiden stannar ovanför ytan.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback