Uppdatering, okej då!

[16.20]

På uppmaning från andra, JA, jag ska uppdatera denna blogg lite XD
Gaah, måste bara lägga in ett litet irritationsmoment:
Jag är väldigt nogrann med att försöka stava rätt, och det stör mig att alltid när jag skriver "den" och senare ett substantiv i bestämd form så får jag gröna streck under orden >.<
I Word alltså.
Och jag borde inte bry mig om små grammatiska fel men nu har de där gröna strecken gjort att jag måste ändra alla "denna bloggen" till "denna blogg" utan att tänka mig för.
Fastän gröna streck inte finns i denna bloggeditor :(
Nåja.
Jag är sinnessjuk.

Efter julafton som blev härligt orginell, d.v.s julklappar i överflöd och stor släkt med spännande diskussioner om allt möjligt intressant, var jag ganska nöjd med att julen var över.
Eller, egentligen hade jag velat göra om den så som JAG ville ha den, men saker var som det var.
Tyvärr.
En sak som jag saknade var pappas julkryss :(
Varje år gör han ett litet kryss, sen spelar han låtar med tillhörande frågor och så ska man försöka vinna.
Jag och mamma vinner alltid.
Vi är ett bra team ^^
Nåja, denna gången* hade han inte gjort något julkryss!
*Screw the green lines!
Varför, undrar jag? :(
Det brukar alltid vara ett trevligt inslag, alla blir sura på varandra.
Tradition :(

På juldagen åkte jag hem till min farmor och farfar i Landskrona och träffade andra sidan av släkten.
Blev väl som vanligt, massor av god kroatisk julmat, haha :P
Och sen stack jag hem till älsklingen :)
Är kvar där än.
Ska hem imorgon.
Och sen på söndag blir det nyårsfest med Nicolette! :D

I måndagsnatt fick jag äntligen se på hela The Nightmare Before Christmas.
Fick se början på julafton, fick se en liten del av slutet på juldagen, men nu fick jag se hela :D
Älska The Nightmare Before Christmas <3


Jack Skellington

Jack Skellington, my hero :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback