Vi har försvunnit

Du var allt för mig.
Det var du verkligen.
Och mina känslor är inte borta än.
Men jag är sårad.
Jag är så otroligt sårad.

Plötsligt insåg jag det.
Jag var helt oförberedd.
På att verkligen, verkligen inse det.
Det blir aldrig vi två igen.
Aldrig mer.
Tanken har slagit mig så många gånger.
Men först nu insåg jag det.
Det är aldrig mer du och jag. 
Vi existerar inte längre.

Det är slut mellan oss.


I början av vår tid tillsammans var jag helt fascinerad.
Att du ville vara med mig.
Av alla människor.

"Ett under att du ser mig
som någon som kan ge dig nånting,
som får dig att vilja vara min

Att du vill vara min "

Att du ville vara min.
Det kommer jag alltid att minnas.

Du har rätt.
Någonstans, kommer du alltid att vara min älskling.
Men det är inte vi längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback