All that jazz

[22.02]

Känns redan som om det var evigheter sen jag skrev sist :S
Nåja.
Min besvikelse mår bättre :)
Har varit igång hela dagen och då mår jag alltid bra ^^
När jag tvingas få saker gjort, haha :P
Var i skolan mellan åtta och fyra (det du!)
Sen traskade man hem i ösregn.
Och sen tillbaks till Studio Danza.
All that jazz :)

Men.
På vägen hem (när det ösregnade så förbannat mycket!) tänkte jag.
Ni vet hur det är.
Det regnar.
Man kan inte höra annat än rösterna i sitt huvud (just joking, hrm)
och musiken från mp3spelaren.
Under tiden jag gick där, på gröningen bakom vårt hus, så slog det mig.
"Vilken fantastiskt bra låt!"
Och det var så jag fattade tycke för Beautiful Awakenings :)

Har letat överallt efter lyrics :(
Hittar dem ingenstans.
Om min musikguide läser detta får han faktiskt se till att veta en sida där de finns med :P

Imorgon kommer älsklingen :D
Ser så fram emot det ^^
Fast tyvärr blir det ingen helg ensamma hemma.
Hmpf.
Nåja.
Jag har inte träffat honom sen i måndags.
Jag saknar honom så mycket :/

Min älskling, min största kärlek, min vän.

Feeling Funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback