Deprimerande

[12.51]

Gaah.
Hata skolan :(
Nu är jag helt deprimerad.
Känner inte alls för att dansa nu.
Måste bli på bra humör :O
Känner för att prata med någon.
Tycker att min älskling ska plötsligt få för sig att ringa :/

Tick tack tick tack.
Tiden bara går :(

Nåja.
Skulle logga in på inpoc innan.
Men fick hela tiden fram att lösenordet var fel och att mitt lösenord skulle skickas till mobilen.
Sen kom jag på att jag skrev in Nicolais mobilnummer :)

Sandra kollar på en kass flashfilm.
Ska försöka göra något liknande sen när jag kommer hem.
Någon gång om ett par år skulle jag tro.
Ska tydligen börja dansa redan vid fem :(
Och de är skitsura på mig bara för att jag missade dansen i lördags.
Djupa suckar.
Måste nog logga ut snart.
Gör ändå ingenting viktigt.
Deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback