Härligt härligt <3

[14.42]

Detta har varit en UNDERBAR dag!
Nästan som en helg, fast några miljoner gånger sämre.
Ändå mycket bättre än vanliga vardagar :D

Imorse hade jag multimedia.
Vi har fått en ny uppgift.
Ska göra en hemsida och marknadsföra godis.
Mitt företag heter Online-Karamellen.
(Jag vet, fult namn men jag hade brist på fantasi)
Nåja.
Företaget säljer godis via internet (äckligt ^^)
Först hade jag bara idétorka men sen blev det mycket bättre.
Jag hade stannat kvar efter lektionen om det inte vore för att jag hade grymt ont i ryggen.
Har fortfarande ont i ryggen.
Har ingen aning om varför jag sitter vid en dator just nu egentligen :S

Var tvungen att göra ett avbrott.
Skriva sms till min älskling :D
Har använt upp vartenda sms jag har på inpoc.
Man får 25 stycken i månaden att skicka till alla andra som har inpoc.
Så jag har skickat 25 sms till Nicolai och Sandra bara ^^

Äter förresten varma ostmackor :)
Såna som jag och Nicolai gör mitt i natten i Landskrona.
Äter det aldrig utan honom annars, men idag var jag så sugen.
Förstår inte varför.
Egentligen är det äckligt.
Mackor med ost och ketchup som står två minuter i microvågsugn ^^
Men det är förknippat med fina minnen :P

Nåja.
Efter multimedian satt jag vid våra skåp och väntade på Sandra som inte slutade förrän tolv.
Snackade lite med andra, plötsligt vände jag på huvudet och tänkte:
"Där är Nicolai."
Sen gick det en sekund.
"MIN ÄLSKLING ÄR HÄR!"

Han åkte fyra timmar tåg sammanlagt för att få vara med mig i en timme och tjugo minuter :)
Jag älskar honom så mycket.
Ellie och jag smugglade in honom i matsalen.
Ellie (mästerdetektiven) sa att hon hade glömt sitt matkort och så fick hon ett matintyg.
Så använde min älskling hennes ^^
Fast han drog matkortet för snabbt genom maskinen, så en annan ville hjälpa honom men så klarade älsklingen det själv.
Tur, för bilden av Ellie på matkortet är verkligen inte särskilt lik honom XD

Tack för att du kom.
Du gjorde hela min dag helt underbar :)

Hade ingen historia.
Min lärare var sjuk :)
Och uppsatsen skrev jag klart på lite mer än en timme.
Så nu är jag ledig ^^

Jag fick lite hjälp av Sandra med Laser, och nu är jag på nivå 18 :D
Synd att jag har glömt bort kodordet bara.
Ska försöka komma dit igen nu ^^
Och sen ikväll blir det jazz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback