I believe in Carma

[13.00]

Jag tror på karma!
När jag skrev i bloggen innan så skrev jag att jag skulle skärpa mig med allt eller hur?
And guess what?
Jag har ingen franska idag ^^
Alltså slutade jag kvart i tolv istället för tjugo över fyra :D

Försökte ringa älsklingen innan, men han svarade inte :S
Antingen sover han eller så är han fortfarande hos tandläkaren.
Hoppas han sover.
Isåfall kan jag ringa en gång till och kanske väcka honom :)
Om han är hos tandläkaren betyder säkert det att hans tand är värre än de trodde.
Och vad är då chanserna att han kommer kunna komma hit, liksom? :(
(Kommer kunna komma, lät inte det skumt? :S)
Hoppas hoppas hoppas.
Jag saknar honom :(
Har redan varit utan honom i två nätter.
Och har tre kvar :(
Aw.
Dessutom kommer jag inte kunna sova förrän om åtminstone tio timmar.
Så det kommer dröja evigheter innan det bara är två nätter kvar.
Vad ska jag göra tills dess? :'(

Men, för att vara positiv igen.
Jag har slutat :D
Och franskan slapp jag, av alla saker.

En mer äcklig sak var vår naturkunskap idag.
Vi undersökte saliv :/
Uhh.

Inristat på Häljarps tågstation ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback