I need someone



[20.28]


Jag saknar dig :(

Nej, denna dagen har verkligen varit ett helvete!
Eller, okej, kanske lite överdrift.
Början var bra.
Jag vaknade bredvid min älskling :)
Sen gick allt åt helvete.
Jag är väldigt känslig (eller mesig, välj vad ni vill).
Dessutom i puberteten.
Dessutom går jag på piller.
Med andra ord gråter jag väldigt lätt.
Summan av kardemumman:
Nicolai skulle åka hem idag och därför grät jag hela dagen.
Jag är ärligt talat helt uttorkad nu :O

Nåja.
Han hade tandvärk.
Så jag tycker lite synd om honom.
(Men jag håller fast vid att vi borde ha kollat om mina grannar hade tabletter!)
Och han kaaaaaaanske kommer på tisdag! :D
Yey for me ^^
Men ändå.
Måste klara mig hela resten av denna kvällen :(
Och imorgon.

Inte se framåt, tänka bakåt på de lyckliga minnena XD

I fredags var jag och älsklingen ute och köpte paket :D
Min lillebrorsa fyllde år nästa dag, så det var viktiga paket.
Vi gav honom ett presentkort på Chrispa (så han kan ta hål i andra örat)
och en jättelik vit t-shirt! (XXL)
Den vita t-shirten (som snarare är ett vitt tält) fyllde vi med texter :)
ENDAST lyrics från Eminems låtar.
Och våra autografer längst ner.
Gissa om han blev glad?! :P
Fast mamma verkade inte helt nöjd.
Hon gillar inte svordomar på klädesplagg.
Och det finns få låttexter av Eminem utan "fuck" med.

En annan positiv sak är att jag har fått en ny plattskärm :D
Till min lilla slöa dator ^^
Ser kanske lite dumt ut.
Jättefin plattskärm och så mina skruttiga högtalare och fula dator.
Haha :P

Nej, nu loggade Nicolette ut :(
Jag behöver någon att prata med.
Någon?
Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback