Morgonpigg för en gångs skull

[09.40]

Skönt att få sova länge :)
Det värsta är att jag inte är riktigt van vid det.
Alltså lägger jag mig halv tolv och sen vaknar jag vid sex, nästan pigg.
Men vem stiger någonsin upp tre timmar tidigare än vad man behöver?!
Alltså tvingade jag mig själv att ligga kvar där XD
Bara för att inte slösa bort sovmorgonen, haha.
Håller på att äta frukost, ska bara borsta tänderna och sminka mig.
Sen bär det av till skolan ^^
Svenska, sen tre timmars dans.
Därefter ytterliggare 1 h 15 min med extra-salsa.
Jag kommer vara riktigt trött ikväll.
På tal om salsa, pratade med Tricia igårkväll.
Vi ska vara sambatjejer på uppvisningen (surprise surprise)
Men...
Dräkterna består tydligen inte av så mycket.
Så det gäller att smörja in sig med brun-utan-sol-kräm nu de närmaste veckorna :(
Nej, nu måste jag dricka upp min mjölk och fixa till mig lite.
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback