Om mina mardrömmar som tyvärr är verklighet

[20.42]

Jag är helt slut!
Mina ben håller på att trilla av :(
Och jag mår illa av trötthet och hunger.
Nåja, äter just nu, så hungern borde försvinna snart.
Och jag tänker inte vara vaken så länge ikväll, jag måste sova ^^
Först dans i skolan i några timmar, sen tre timmars salsa på kvällen :(
Det tar på krafterna.
Men en god nyhet är att jag får vara med på Culo-dansen :)
Vi fick dansa den några gånger och efter andra gången sa hon att jag fick vara med ^^
Yey for me :)
Vad som inte är så bra är att vi sambatjejer ska själva fixa vår koreografi.
Vi har alltså tre veckor på oss att göra en koreografi som är
1) lika lång som de andras dans och
2) stämmer in på temat och
3) ser proffsig ut.
Good luck!
Och våra sambadräkter är små.
Pyttesmå :S
Två små hjärtan som täcker det viktigaste av brösten.
Ett lite större hjärta som täcker ungefär lika mycket som framsidan på en bikini.
The rest is on its own.
Hu, som min lärare säger.
Det gäller att hitta snygga trosor, med tanke på att halva Ystad kommer få se dem :/
Och Tricia överdrev inte.
Dräkten ÄR fruktansvärd.
Förutom att våra tre hjärtan är i en massa olika färger och är så gamla att under föreställningen kommer de skrumpna ihop till små vita bomullstussar och dö, och våra jättelika sjalar som hänger efter oss (som alla trampar på och någon kille definierade mycket skarpsynt som "clownkläder"), så är allt annat hudfärgat.
Genomskinligt hudfärgat.
Great.
Jag har inte ens den färgen på övriga kroppen!
Jag är vit.
Med inslag av rosa.

Älsklingen skulle äta middag men sen skulle han ringa mig.
Ring mig? :(
Jag vill verkligen bara få prata med någon och sen lägga mig.
Är så trött.
Både psykiskt och fysiskt.
Har varken gjort franska eller historia.
Äsch, franska kan jag göra innan lektionen imorgon.
Värre är det med historia.
Har inte ens börjat på den och vi ska ha muntligt förhör imorgon :S

Jag vill bara ha dig här.

Mitt öga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback