Positiv schizofren utveckling :D

[22.32]

Typiskt att jag bara hittar den akustiska versionen av Iris och att den dessutom hackar :/
Eller Iris kanske är akustisk? :S
Nääää.

Tycker förresten att början av Pieces med Prime Sth påminner om en kentlåt.
Jag tycker om Kent :D
Jag tycker om Prime Sth också :D
Jag tycker om allt just nu, för jag är på så bra humör ^^
(Förutom pyttipanna och dylikt, så lågt ner har jag inte sjunkit än)
Mina piller gör mig förresten schizofren.
Var jag inte ett nervvrak igårkväll?
Nu ler jag som en idiot :)

Var på salsan innan.
Kändes mycket bättre idag.
Kan bero på att där inte var några killar så jag kände mig inte lika dum i vår fula dräkt.
Men jag har upptäckt en sak!
Dräkten är jätterolig att dansa i, man kan svänga runt på de fula sjalarna och leka fjäril! :D
(Jag har börjat utveckla någon sorts hatkärlek till den nu)
Nåja.
Fick massor av beröm idag :D
Vi hade utstrålning.
Vi sträckte på oss.
Vi svängde som galningar med de fula sjalarna/fjärilsvingarna.
Min salsalärare var mycket nöjd ^^

Nu ska jag lägga mig.
Finns inget roligt att göra.
Är på nivå 15 på Laser och kommer inte vidare ju >.<
Så.

Tack för att du piggade upp min kväll så mycket :)

Godnatt & Sov gott (Gott Folk?)

Nicolai, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback