Psykologiska perspektiv... har jag glömt allt om.

[11.48]

Sitter i skolan.
Förr kunde jag aldrig skriva blogg i datasalen.
Det är så mycket människor runt omkring en :S
Men med musik i öronen går det!
Prime Sth - Part Of Me just nu :)
Har evigheter på mig nu, ska inte ha engelska förrän om en timme.
Har haft idrott, och Staden & Framtiden.
Jag och Sandra spelade Hänga Gubbe under den lektionen :)
Jag var helt klart bäst.
Sandra hade klurat ut bokstäverna E--ER-R-GAN och hade bara armarna och ett ben kvar :O
Men sen kom hon på att det var EFTERFRÅGAN >.<
Så typiskt.
Aldrig ska jag få vinna :(

Funderade på de här ska-alltid-vinna-människorna.
De tävlingsinriktade (som jag inte tillhör btw)
De måste ha det väldigt jobbigt.
Att alltid vara bäst.
Man kan undra varför?
Om jag nu ska försöka resonera som vi lärt oss på psykologin:
Det kan vara något som hänt när de var små.
De blev alltid retade för att de kom sist på 60-meters loppet.
Så nu måste de komma först.
Haha, så plagierat från den idiotiska bil-reklamen :)
Åter till ämnet.
Det kan vara en ärftlig sak.
Deras föräldrar är jobbiga ^^
Eller så...
Jag kommer inte ihåg fler psykologiska perspektiv :S
Ha, där ser man hur mycket som fastnar när provet väl är gjort XD

Psykologi är annars ett av mina favoritämnen :)
Intressant, när jag väl orkar lyssna.
Men för det mesta är jag faktiskt duktig.
Jag var så stolt över mig själv igår för att jag hade pluggat!
Idag kommer man tillbaks till skolan och får reda på en massa nya läxor :(
Taskigt.

Min dagsplanering:

12.45 - Engelska
14.30 - Hem till Tricia :)
18.00 - Salsa
21.00 - Se på Top Model (det enda program jag orkar följa XD)
22.00 - Ringa min älskling :)

Förhoppningsvis hinna plugga lite någon paus därimellan ^^

I don't think you trust
In my
Self-rightous suicide
I cry
When angels deserve to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback