Still alive... yey.

[09.59]

Jag är riktigt trött.
Sov hela ÅTTA timmar inatt.
Trots det vill jag sova åtta till :/
Det var så skönt imorse.
Mörkret.
Mitt varma täcke.
De avlägsna ljuden från köket.
Och sen min väckarklocka som piper med ett riktigt irriterande ljud.
Högt och irriterande.
Ett pip från verkligheten >.<
Om jag inte hade missat två tisdagar i rad, skulle jag sjukanmält mig.
Herregud, min kropp vill strejka.
Psykiskt är jag hyfsat vaken, men fysiskt....
Fysiskt - ta livet av mig.
Ungefär.

Nej, orka vara så negativ :/

Ska kaaaanske få träffa min älskling idag :)
Egentligen skulle jag träffat Nicolette också.
Men hon är förkyld :O
Men men.
Hoppas att Nicolai kan komma :D
Isåfall lovar jag att vara duktig resten av veckan.
Ska göra alla mina läxor.
Och inte klaga för mycket på sambadräkterna XD

De håller på med informationsmöten för niorna just nu.
Fick nyss reda på att det ska komma en ny inriktning.
Samhällsvetenskapliga programmet med social inriktning.
En inriktning om beteendevetenskap :(
Den vill jag också gå.
Men...
Liksom.
Orka gå om ett år?
Eller kanske t.o.m två.
Nej, beteendevetenskap får jag ta i mitt nästa liv.
When we both are cats ^^
Den repliken har etsat sig fast i mitt huvud.
Trots att det var evigheter sen jag såg Vanilla Sky.
Jag tycker inte ens om den filmen!

Ska leta upp Super Mario på internet.
Ska inte ha naturkunskap förrän om 20 minuter.
:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback