Tillfälligt självmord kanske?

[06.58]

Jag är så trött!
Imorse när jag vaknade övervägde jag tillfälligt självmord.
Tills imorgon eftermiddag ungefär.
Tyvärr har jag ingen aning om hur tillfälligt självmord går till.
Man skendör ett tag och sen vaknar man till liv igen?
Like Jesus, Hallelujah! ^^
Orka med detta :(
Ska ha multimedia om en timme.
Jag vill inte ha multimedia.
Jag orkar inte sitta framför en dator i tre timmar!
(Våga inte påpeka att jag vaknar, duschar, och sen går direkt till datorn)
Dessutom känner jag ingen där >.<
Jag hade gärna fejkat sjukdom idag.
Men detta är första veckan på evigheter som jag är här alla dagar (än så länge!)
Och jag måste försöka fortsätta med det :/
Dessutom har jag ett nationellt prov idag.
I svenska, ska skriva en uppsats.
Jag gillar inte de nationella proven.
Jag blir alltid lika stressad och nervös och lämnar in ett halvbra arbete :/
En gång tog jag min tid och då slutade det med att jag fick stressa genom slutet.
(Jag blev nervös av att jag hade mindre än en timme kvar, det hade aldrig hänt förut)
Med andra ord...
Jag vill inte till skolan idag.
Dessutom ska jag dansa ikväll.
Och imorgon.
Och i övermorgon.
På söndag är jag ledig!
Men sen är det dans på måndag igen...
Missförstå mig inte, dans är kul.
Det är bara väldigt stressigt på sistone och det tar på mina krafter :(
Nu ska jag borsta tänderna.
Man måste ju ta hand om dem, så att man inte får hål :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback