Trygghet

[23.20]

Jag har precis pratat med älsklingen i telefon :)
Så söt är han.
Just nu saknar jag honom verkligen.
Det är så tomt att lägga sig i en kall säng.
Utan honom bredvid som kan värma en :(
Det lät extremt klyschigt ^^
Men det är sant.
Det är något speciellt med kroppsvärme.
Jag känner mig så trygg då :)

Hade tråkigt innan idag så jag gick in på
------->
www.azuzephre.net
Sparade alla hans Pon & Zi Comics XD
Älskar dem :)
Det finns speciellt en, där den lilla blå och den lilla gula ligger i sängen.
Och så står det typ "You keep me safe while I sleep".
Exakt så känns det när jag får sova bredvid Nicolai.
Jag känner mig trygg.

Mer musik :D
Jag blir så glad.
Jag har blivit helt förälskad i Prime Sth ^^
Tur att det finns människor som har bra musiksmak :)

Ska snart sova.

And every time I close my eyes
All I can see is you
In my head


Prime Sth - In my head :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback