Utan dina andetag

[18.25]

Ibland undrar vad det ska bli av min bror.
Han kom nyss hem, med ny frisyr.
Han har plagierat Eminems frisyr, totalt ^^
Oh my.
Nåja.
Han var överlycklig, har fått nytt örhänge.
Ett jättelikt ett.
Jag lovar, man kommer kunna se honom på en mils avstånd mitt i natten.
Så mycket glittrar det :S
"Meh, Nicole, de ska ju va' mycke bling, fattar du väl?"
Ibland tror jag att någon måste upplysa honom om att han inte är svart hiphopare.
Ibland inte.
Han är ju trots allt lycklig.

Sitter och beundrar skolfotot som kom igår.
Är det verkligen så jag ser ut?
Ett leende psycho :S
Det ser ut som om någon stoppat in en banan på tvären, så mycket ler jag.
Jag överlever förhoppningsvis ^^
Bara fasar lite inför skolkatalogen.
Äsch, le ska man ju göra!
Jag ser ju åtminstone glad ut, det kan man inte neka till XD

Jag är så stolt över mig själv!
Denna dagen är inte helt bortkastad, trots att jag inte varit i skolan :)
Har pluggat och städat lite.
Yey for me :D
Skrev en lång monolog till svenskan.
I Molières anda, "Pessimisten".
Grymt deprimerande är den.
Och en aning skrattretande.
Nu bara hoppas jag att jag får behålla mitt betyg, trots min slapphet på sistone.
Funderar på att börja skriva på "Reflektioner om Hyckleri" också.
Men känns lite konstigt.
Den ska inte lämnas in förrän om två veckor :S
Äsch.
Har alltid tyckt om svenska :)

Nu väntar jag mest på att det ska bli kväll.
Vill ringa min älskling.
Men bäst att vänta, så har jag något att se fram emot sen.

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinligt grå
Blir jag
Utan dina andetag


Jag älskar min Nicolai <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer bli stammis här ;D

2006-11-21 @ 19:59:53
Postat av: girre

jag kommer bli stammis här ;D

2006-11-21 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback