Det löser sig, som så många sagt

"Det löser sig. Allting fixar sig."

Jag älskar min mamma :)

Här är varför jag älskar henne: Jo, för att hon nästan alltid har tid för mig och om hon inte har det så försöker hon skapa tid. För att när man kommer på många synonymer till exakt samma sak som hon nyss sagt så blir hon jätteglad. För att hon alltid skryter om mig och tror på allt bra som hon inbillar sig om mig. För att hon undviker maträtter som jag inte tycker om. För att hon visar förståelse för mina problem. För att hon skriver små barnsliga sms. För att hon alltid ser till mitt eget bästa. För att hon fjantar sig. För att hon alltid är på min sida. För att hon övertygar mig om att allting kommer bli bra även om jag är på uruselt humör.

Nåja, att allting var skit... det gick över.
Jag behöver inte ta ut allt dåligt i förväg.
Och dessutom, jag blir lite lätt överdramatisk en gång i månaden ^^

Allting kommer fixa sig :)
Förhoppningsvis kanske jag kan övertala min älskling att komma hit imorgon.
Så att vi kan mysa, för jag saknar honom.
Min underbara gör-mig-på-bra-humör-sötnos <3



~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback