Maybe I am


Maybe I'm amazed at the way you love me all the time
Maybe I'm afraid of the way I love you
Maybe I'm amazed at the way you pulled me out of time
And hung me on a line
Maybe I'm amazed at the way I really need you


Gårdagens kväll var riktigt bra :)
Nicolette frågade om jag ville hänga med hem till henne och käka våfflor och det ville jag förstås!
Skönt att spendera kvällen hemma i hennes soffa, med CSI, Hundra höjdare och en massa våfflor med vispgrädde och sylt. Jag skrattar fortfarande åt porrskådisen som var med i Hundra höjdare.

Idag var en ovanligt bra dag. Jag hade bara en lektion, naturkunskap. Inte så illa när man kan sitta och glo på sin snygga lärare :) Fast jag skämde ut mig. Han håller fortfarande på att lära sig de nya namnen så han kollar på en i evighet när han har sagt namnet och när han tittade på mig så började jag till slut att fnissa! Härligt. Han sa bara "Ehm, ja, ni vet ju att jag har lite problem att lära mig namnen, det är därför jag stirrar". Oh :S Och sen när han berättade att han klippte sig i nacken själv så var jag tvungen att räcka upp handen och be honom att visa nacken. Den var hur jämn och fin som helst ^^

Jag jobbade mest ihop med Kenan, eftersom att varken Ellie eller Sandra var där :O Taskisar. Sandra var i Halmstad och Ellie var hos tandläkaren. Men jag överlevde ^^ Lektionen var inte särskilt ansträngande :)

När jag kom hem installerade jag Final Fantasy VIII. Vilken grafik, WOAH! XD Haha, jag var tvungen att stänga av efter en timme för det gjorde ont i ögonen av att kolla på de fyrkantiga gubbarna. Får fortsätta mer imorgon :P Nåja, och så pratade jag med Johannes och Elias. Jag och Johannes fick nostalgi-känsla och ägnade en timme på Youtube åt att kolla på gamla klipp från filmen "The Yellow Submarine". Så härligt :)

Eleanor Rigby
picks up the rice
in the church
where a wedding has been
Lives in a dream
Waits at the window,
wearing the face
that she keeps
in a jar by the door
Who is it for?

All the lonely people
Where do they all come from?
All the lonely people
Where do they all belong?


En av mina favoritlåtar när jag var liten. Den fastnade hos mig, och kommer nog alltid stanna.
"Waits at the window, wearing the face that she keeps in a jar by the door. Who is it for?"
Den biten, jag blir alltid lika ledsen.
Stackars Eleanor Rigby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback