Om du vågar knysta så gör jag något värre än vad två ögon klarar

Jag är hemma.
GILTIG frånvaro, för en gångs skull!
Jag sjukanmälde mig imorse :)
Pratade exakt som mamma gjorde jag också.
"Nicole ANDELIC, i spTVÅa, tack, heeej."
Jag har studerat hennes sätt att sjukanmäla mig, så jag vet ^^
Men jag orkade verkligen inte dra iväg mig till skolan.
Ska plugga istället.
Det går, ehm, bra.
Äsch.
Har hela dagen på mig ändå.
(Det är här som allting går fel)

Fläckar på golvet och sprickor i kaklet
Hon kan inte vakna än
Naken i treveckorslakan, tunna som drömmar
skärmen på TV:n och krukväxter väntar
på att tömmas & fyllas på igen
Hon sover, hon väntar på att tömmas & fyllas igen


Jag gråter nästan när jag hör denna låten :/
Jag älskar låtarna från Kents första skiva.
De är så... uppriktiga.

Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen


Åh.

(Paus)

Jag har druckit min berocca idag, som en duktig flicka :D

Berocca

Snygg bild ^^

När jag hade tagit mitt glas vatten och rörde mig bort mot köksbänken med tabletterna och sugrören så tappade jag glaset.
Det är konstigt, som vissa saker verkligen går i slowmotion.
Jag kan fortfarande se glaset framför mig.
Vattnet som forsar ut åt alla håll när det slår i marken.
Och ändå var det bara ett glas vatten.
Jag stod still i säkert en minut och såg på hur mattan törstigt sög upp dropparna.
Sen hämtade jag en handduk.
Och fyllde på med nytt vatten.

Ska arbeta lite på mitt arbete i multimedian.
Det blir säkert kul.
Suck.


~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback