And Jesus never left the building

Bob Hansson skrev, and Jesus never left the building.

Så klart efter det gamla Elvis citatet.

Men hur jävla mycket Jesus än försvann så finns han kvar

och vad jag undrar är.

Hur fan ska plast fanskapet lämna kyrkan?

Vidars dikt ^^


Jag tänker

Vi är som vi är

tills vi ändrar på oss

Fan vilket påkommande

Min tankekraft springer iväg.

Ett till påkommande påkommet av Vidar. Han är vis, och jag ska bli hans nya största fan XD

Jag borde egentligen berätta om vad jag har gjort i helgen men är inte helt säker på att jag orkar. Hmm. Älsklingen var här, så mycket kan jag säga :) Han, jag och Nicolette såg på film igår. Egentligen skulle Vidar också varit med men den svikaren var för trött. Undanflykter, han ville helt enkelt inte träffa oss :( Nåja, det var mysigt och jag har jättedåligt samvete idag för att jag inte erbjöd mig att följa Nicolette hem sen på natten. Jag var så trött att jag var helt förvirrad :S
Imorse passade jag V&H, sötnosarna :) Det gick bra och nu är jag 200 kronor rikare, haha. Och så ringde jag till älsklingen vid två och försökte övertala honom att komma hit, men han sa att han var tvungen att handla åt mamma. Vi pratade i en kvart och han vägrade gå in i affären. Tydligen trivdes han ute i blåsten O.o Jag sa inte emot honom, ibland är han lite egen. Nåja, efter en kvart avbröts samtalet och sen fick jag inte tag på honom igen. Fem minuter senare ringde han på dörren. Då hade han gått runt i hela Edvinshem och försökt leta upp rätt hus under hela samtalet. Bara för att han tvunget skulle överraska mig ^^ Sötnos <3

Vidar börjar bli otålig. Han vill se sina dikter publiceras här ;)

Måndag imorgon. Isch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback