Coola "moves"

[20.07]

Var och dansade innan. Det är jag verkligen glad för att jag gjorde. Det är så skönt! Att släppa allt annat och bara koncentrera sig på att leva sig in i musiken. Och vi dansar en koreografi som jag älskar. "Yin Yang Twins - Whisper Song" eller något sånt hette låten. Väldigt häftig, om jag får säga det själv. Nu har vi kommit så långt att vi dansar i par och jag föreställer kille :) Jag är lite grym på att vara kille faktiskt. Johannes har lärt mig lite coola "moves".

Sen gick jag hem till pappa och åt middag. Är fortfarande kvar där, no need to go away when Johannes computer is available. Och jag tog en dusch/bad/dusch. Först duschade jag, sen badade jag, och sen duschade jag igen ^^ Älska lägenheter. Snart kommer mamma och jag flytta in i vår :D

Oh, banana split ute i köket. Yummy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback