Han måste ha blivit överkörd

Ett citat jag hittade:
- De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom.
Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.


Haha, exakt så kände jag det för ett år sen ungefär. Innan jag hittade min älskling :D

[21.14]

Hur ska jag beskriva dagen? Kan börja med att säga att jag inte gick till multimedian. Jag orkade inte. Försov mig och missade en timme och sen orkade jag inte stressa till skolan för att inte missa andra timmen. Så istället nördade jag framför datorn och sen traskade jag iväg till skolan för att ha psykologiprov på eftermiddagen. Det gick väl hyfsat om man bortser från två stora missar. Jag kunde inte beskriva beteendeterapi och inte dela in psykofarmaka i tre grupper >.< Och sen hade jag historiaredovisning, ÄNTLIGEN! Haha, vi har skjutit upp det sen november XD Nåja, nu blev det gjort. Och vi blev godkända. Men det var jobbigt. Efter redovisningen skulle han kolla alla våra källor. Sandra och Patricia sa inte ett ljud. Så jag fick helt enkelt ljuga en massa för att klara oss ur knipan. Haha, Patricia sa efteråt att under hela tiden jag stod och ljög tänkte hon "Oj, är Nicole verkligen så påläst? Jag trodde hon kunde lika lite som mig!"

Och jag beställde klipptid! :D:D:D Äntligen. Ska klippa mig på tisdag. Skönt att få lite förnyelse. Dessutom är det dagen innan Alla Hjärtans Dag så dagen efter får jag träffa min älskling :) Och dagen efter det är det vår åttamånaders-dag ^^

Imorgon kommer min älskling! Åh, jag saknar honom så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback