I could've told you


This is the story about Sandra, Ellie och Nicole :)
Vi har ny vikarie som därför inte kan våra namn.
Det inser Sandra.
Mitt under lektionen säger hon därför:
- Vi kan ju skolka hur mycket som helst för läraren kan inte våra namn och tar ingen närvaro!
Alla stirrar på henne, inklusive läraren.
- Alltså, ehum. Inte för att jag hade tänkt göra det...
Ellie lägger sig i:Jag tror nog man kommer ihåg mig, jag är VÄLDIGT speciell!
Sandra: Men hon vet ju inte ditt namn så det går ändå!
Nicole: Varför skulle hon inte kunna Ellies namn?
Ellie: Men nu sa du ju mitt namn iallafall!
Läraren tycker vi är lite annorlunda >.<


Jag har inte skrivit blogg på ett tag. Förlåt :(
Jag tänkte på en massa saker igår. Man borde ha någon som skrev ner ens tankar var gång man var lite djup. Ni hade fått en massa intressant och mindre intressant att läsa om. Som igår. Jag var lite nere och tänkte därför på hur livet faktiskt var skit. Allt det borde ha skrivits ner! Jag kom på massor med negativa saker :( Nu har jag trist nog glömt bort allt. Allt utom att mina skor absorberar vattenpölarna jag går i så att skorna blir sju gånger större och allt vatten försvinner. Sen blir mina strumpor blöta och mina fötter kalla :(

Många ledsna smileysar. Det tycker jag inte om.

Jag saknar min älskling så otroligt mycket :O Man tycker ju att efter två veckor av oavbrutet umgänge så borde man bli lite trötta på varandra men nej. Jag blir bara ännu mer kär och det blir mycket svårare att somna ensam. Inatt somnade jag vid två trots att jag var fruktansvärt trött under hela dagen. Ska lägga mig tidigt ikväll och gå till idrotten imorgon, som en duktig flicka. Har inte varit med sen... början av december. Bra gjort. Tre månader har gått sen dess :S På tal om skolk, jag måste gå till franskan på fredag! Skulle egentligen haft franska idag men jag klarar det helt enkelt inte. Jag blir livrädd när jag tänker på att jag måste redovisa inför hela gruppen, på FRANSKA! Hata redovisningar.

Måste bli lite positiv nu. Hmm.

Just det, STOCKHOLM! Gissa vilka tre som ska dit i april? Jo, jag, Sandra och Ellie såklart ^^ Vi var deppiga och nere för att det inte finns något kul att se fram emot förrän påsklovet och så kom vi fram till att åka till Stockholm är en lysande idé :D Trist nog kommer vi inte ha råd förrän efter påsklovet så vi måste ändå vänta en massa veckor XD Men det lyser upp tillvaron att ha något att planera och spara pengar inför.
Vad mer är positivt? Jo, att jag har kommit på hur jag ska få vardagarna att gå vidare. Enkelt. Idag hade jag tänkt stå ut med franska och oroa mig för det men eftersom att jag skippar den så får jag helt enkelt fördriva tiden med att dansa och sen äta middag med familjen. Imorgon ska jag klara av en idrottslektion och sen tänkte jag ringa Nicolette och kolla vad hon ska hitta på. Kanske kan träffas imorgon eftermiddag? :) Sen är det bara torsdag kvar och då kan jag oroa mig inför matteprovet som jag har fredageftermiddag och efter provet kommer min älskling! :D

På lördag ska mamma iväg så då får vi passa Johannes och Elias och då får jag en hel hundralapp ^^ Yey for me! Sen är det söndag och sen... är det vardagliga vardagar igen...
Men det behöver man ju inte tänka på.
No, never.
Sunday forever please.

Dagens happy thought går till Vidar. Lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback