In your head

[08.36]

Hur kommer det sig att jag är extremt långsam vissa morgnar och andra morgnar är jag fast-as-lightning-snabb. Som nu. Jag vaknade vid åtta, och ringde älsklingen, precis som jag hade lovat. Sen var jag fast :O Han lät mig inte lägga på förrän tjugo över åtta. Då satte jag helt enkelt i linser och duschade på tio minuter. Vissa dagar tar det 40 minuter för mig att göra de sakerna O.o

Just nu tänker jag på allt jag vill ha... Ett par skor som värmer nu i senvintern eftersom mina gamla läcker in vatten :( Ett par nya vita converseskor. De senaste två åren har jag invigt våren med dem och nu var de så trasiga att mamma slängde dem :'( Riktigt bra skoskavsplåster vill jag också ha. Eller ett par skor som för en gångs skull INTE ger mig skoskav >.< Vidare vore det bra med en klipptid som inte rånar mig. Suck.
In your head, in your head, Zombie, Zombie, Zombie
What's in your head, in your head, Zombie, Zombie, Zombie

Idag kommer älsklingen :) Vi ska handla present åt Elias och hjälpa pappa att flytta. Oj, klockan :S
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback