Mitt underbara liv

Mindre än två timmar kvar, sen kommer älsklingen :)

Hade ingen franska imorse, mådde först så dåligt att jag trodde att jag skulle stanna hemma men lagom tills franskan var över så mådde jag bättre ^^ Ellie, Sandra och jag kom en halvtimme för sent till Naturkunskapen. Vi hade varit vid stationen och köpt falafel. Jag och Sandra delade på, varannan tugga. Den var slut på typ två minuter, vi tuggar übersnabbt :O
Engelska kvar.
Matte kvar.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om.
Jo, Sandra snackar med någon tysk kille och han berättar om sitt liv.
Hon översätter åt mig och ja... Det är en sorglig historia. Man ska vara glad över allt det som är så bra. Så nu ska jag vara positiv i fortsättningen :D
Jag har en underbar älskling <3
Jag har underbara vänner <3
Jag har en familj som jag älskar <3
Jag har ehm... tillräckligt med pengar för att inte klaga :)
Jag har ett eget rum.
Jag går i skolan och läser för det mesta hyfsade ämnen.
Jag är frisk.

NU blev jag på bra humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback