Nya bekymmer ^^

[23.40]

En lista på vad jag vill ha:

1. Pengar till dansavgiften
2. Pengar så jag kan klippa mig
3. Pengar så jag kan beställa en huvtröja från USA

Dansavgiften fixar sig nog. Ska be pappa snällt och om jag har tur så betalar han hela. Han är så generös nu när jag inte träffar honom lika mycket ^^ Och om han bara betalar hälften är det ändå bra, jag har råd med hälften. Sen är det klippningen. Det fixar sig också. Även om jag tvingas betala halva min dansavgift (bortskämd jag har blivit, klagar över 500 kr när jag vanligtvis betalar 2 000 själv :S) så har jag ändå råd med klippning, och det kanske inte ens blir förrän efter denna månaden, och då har jag fått nytt studiebidrag ju ^^ Plus att jag ska passa ungar mellan nio och fyra på söndag så då tjänar jag en del :)
Huvtröjan kan bli lurigare. Men den är så fin! Den är svart, med randiga fickor och inuti huvan är den också randig MEN, bäst av allt. Det finns små öron på huvan :D:D:D De är så söta! VILL HA! Men. Blir 735 kr med frakt :( Jag har inte 735 kr. Nåja, tröjan finns kvar nästa månad också. Men ändå :/

På tal om klippningen, jag vandrade in och ut mellan en massa hårsalonger och frågade om frisyren jag ville ha. Alla sa tvärt "nej" eller så lindade de in nejet med ett bekymrat ansiktsuttryck och "njaaaa". Sist gick jag till en hårsalong där Sandra klippte sig en gång, och hennes frisyr blev bra ^^ Iaf, där fick jag klart besked. NEJ, jag kan inte färga överhåret blont. Även om det "bara" är fem lager att arbeta sig genom så har jag så tjocka hårstrån att det helt enkelt inte går enligt henne.
Men det som gjorde mig pissed-off (om jag någonsin blir det) var att enligt henne kunde jag inte ha själva hårklippningen heller! Det funkade inte på mitt hår, det är för tjockt! >.< Sur blev jag. Så nu ska jag beställa tid hos frisören jag tänkte klippa mig hos från början för de sa ingenting om att det inte gick, men bara för klippning, inte färgning. Sen behåller jag den hårfärgen jag har nu och låter någon jag känner dra slingor i olika nyanser, förmodligen mamma för hon är bra på sånt :)

Jag vill inte till skolan imorgon. Vill inte vill inte vill inte. Usch.
Jag saknar min älskling :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback