All the promises we made

[15.38]

Alltså, vissa texter är bara så klockrent perfekta att jag vill kopiera hela låttexten så alla tar del av deras visdom :O Men jag vet också om att ju mer jag kopierar ur låtar desto mindre av det läser folk. En eller två rader klarar man av men få läser en hel låttext. Speciellt om de inte lyssnar på gruppen XD Så därför en uppmaning: Lyssna på Salvation med The Cranberries. Väldigt bra :) Eller åtminstone texten, även om den är ganska simpel.

Vad gjorde Nicole igår? Jo, hon var i Landskrona och sen åkte hon till Helsingborg med sötnosen för att hälsa på hans mamma och hans brorsa :) Det var mysigt. Fast.... Klockan tio ville jag åka hem. Det ville inte älsklingen. Eller jo, först ville han, men sen lockade de med Piggelin och då ändrade han sig. Så skulle vi stanna en stund till. Det visade sig bara att det inte gick fler tåg ALLS den natten. Det gick däremot en buss. Tjugo i ett. Bussresan tar fyrtiofem minuter. Kul. NOT. Jag var skitsur. Och ganska bitchig, fick jag höra efteråt ^^ Ville hem och sova och när jag är trött blir jag väldigt jobbig :P

Min älskling var hur gullig som helst och försökte tina upp mig. Det gick inte, jag var iskall. Droppen var när vi satt på busshållsplatsen i Helsingborg och väntade. Jag fick spel och började gorma om "jävla busskur" och då skrattar han! Jag blev tokig. Man skrattar inte åt mig när jag är på dåligt humör >.< Nåja. Jag fick sova i hans knä under resan och när vi kom hem gjorde han varm choklad åt mig. Gulligt. Jag ska tacka honom ordentligt för det över telefon senare ikväll ^^

Alex, älsklingens brorsa:
- Vad har hänt med din hand, misslyckat självmord eller?
Jag VISSTE att någon skulle säga så
!

Jag är så grymt sugen på kladdkaka :O Men... vill göra en speciell, med florsocker och hjärtan och sånt på. Romantiska kladdkakor vill man inte göra själv. Det vill man göra med sin pojkvän. Tyvärr kommer inte han förrän på fredag. Ska jag orka vänta tills dess? Och är det lönt, då kommer ju han äta hälften, och jag får yttepyttelite? :O Svårt dilemma.

Jag älskar att lyssna på låtar som man älskade när man var liten. Introt av Promises (av The Cranberries förstås, haha) började och jag satt helt still. Och så, BANG, slog jag näven i bordet när elgitarren började :D Gamla låtar är bra. De sitter i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback