And I was thinking...

[11.50]

Smile big for everyone

:)

När jag var på väg hem så var det grått. Och kallt. Riktigt isande vindar. Men plötsligt så bara slutade det blåsa, och kylan slutade bitas i kinderna och allting framför mig blev lite ljusare, gräset grönare, asfalten blåare, människor gladare, och jag gick på min skugga, jag kunde se min skugga mitt på dagen, och jag vände mig om och blev bländad av solen.
Det var längesen.


Har haft franska idag. Var helt okej eftersom att jag lyckades spendera halva tiden med att snacka med Nicolette i datasalen :) Sen var jag tvungen att gå och låtsas jobba med mitt projekt om Molière. Fast hann inte särskilt långt. Orkade inte tänka, och speciellt inte på franska! Men det är lugnt, min duktiga sida kan ju faktiskt ta en paus från franskan, åtminstone tills nästa vecka. Kan inte ge henne en chock nu i början. Mjukstart FTW :P

Halv två har jag engelska och då ska jag träffa Ellie-Pellie igen! Wiie :D Hon har haft halsfluss i evigheter. Men saknar redan Sandra :( Den ungen stack till Halmstad imorse. Så henne måste man klara sig utan. Hmpf. Men, åtminstone bara två fyrtio-minuters lektioner and then I'm free! Så måste man vänta en timme på att tåget ska komma. Fast tänkte spendera en del av tiden med att gå till HM och köpa hårborste och andra småsaker ^^
Oj, måste gå till skolan om en timme och har varken käkat lunch eller packat inför helgen :O

And you tell me you want me again
But I don't need any of your pity
I got plenty of my own friends
They're all above me

And I've been thinkin' about my doorbell
When they gonna ring it, when they gonna ring it?

// The White Stripes - My Doorbell

De gör mig på bra humör ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback