And when he goes he goes with a smile

Jävla väder :/

[09.23]

Nåja, det är väl på sätt och vis lite mysigt att sitta inomhus och titta ut på snön som virvlar runt i stora mängder ^^ Synd bara att jag måste ut sen. Ska till sjukhuset och ta bort mina stygn. Isch. Folk säger att det gör ont :S Jag har som tur inte särskilt många, haha. Det får inte plats med så många på handen :D Inte på mitt lilla minimala sår iaf. Jag satt och funderade, jag fick ju se det när de skulle lätta lite på bandaget några dagar efter operationen, och det var ju pyttelitet! Hur de fick plats med alla sina små instrument och kunde pilla på pulsådern tills den blev rätt med det lilla hålet övergår mitt förstånd :O Well, appearently doctors can perform miracles ^^

Jag försöker sjunga med i The Cranberries låtar men det går inte. Får inga klara toner direkt, inte med min hals. Inte för att jag någonsin sjunger bra men till och med jag inser att man åtminstone känner igen mina sånginsatser som melodier till skillnad från nu :P Haha, som Johannes, han rappar helt entonigt och när jag och Älskling retas med honom blir han sur ^^ Vi ska ut och handla present till mamma efter skolan :)

På tal om älskling, jag ska till honom när skolan är slut. Hoppas bara att tågen inte blir inställda. Det blåser ju inte så mycket, bara snöar :/ 

Don't pay attention to the ones who never cared
Find your own direction because there's sweetness in the air
You will be the world to me and I will always be
Dwelling in this happiness, your gift of purity


[11.45]

Jag började skriva denna bloggen för några timmar sen O.o Nåja, har varit och tagit bort stygnen nu. Känns så skönt att slippa bandage :D Fast handen ser liksom... rutten ut. Eller, inte rutten, haha, mer lite som en väldigt sjuk hand. Väldigt torr och gul efter att ha spenderat två veckor i ett ganska hårt lindat bandage. Dessutom ser den lite smalare ut än den andra handen.... Och så har jag en massa blåmärken på den >.<


Nu ska jag göra te, äta kex och smörja in handen med fuktkräm :) Och så borde jag packa ihop en del grejer inför helgen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback