Depressing

[21.36]

Deprimerande jäkla... dag. Jag är inte så uppfinningsrik, inte ens vad gäller svordomar. Ha ha ha. :( Nåja. Jag är så uttråkad, och det är tredje kvällen jag är lämnad ensam åt mitt öde: Att försöka underhålla mig själv! I torsdags så sov Nicolai i två timmar på kvällen, och då hade jag tråkigt. Men jag överlevde ändå. Igår sov han i SJU timmar på kvällen. Jag höll på att dö av tristess! Hur kan man vända på dygnet så mycket?? Han höll förresten också på att dö igårkväll. Jag var nämligen inte på bra humör. Funderade på att kväva honom p.g.a. ivriga hämndlystna känslor men till slut bestämde jag mig för att nöja mig med att kasta en kudde på honom. Han reagerade inte ens. Han rullade över på mage och la sig på den. Och idag var han så trött (han steg upp ett inatt) att han gick och la sig vid åtta. And now what? Stuck in Landskrona, YEY FOR ME. Sarkasm är verkligen inget kul när man skojar med sig själv.

Dessutom (DESSUTOM, hör här) vill jag jättejättegärna lyssna på Tegan & Sara - All You Got :( Men har min älskling den på sin dator? Absolut inte. Han har bara en jäkla massa svensk hiphop. Inte precis något i närheten av Tegan & Sara. 
Kill me - Thank you and goodnight.
Du där, som lämnar anonyma kommentarer, jag är uttråkad. Det är inget kul om du inte lämnar en liten ledtråd om vem du är. För jag antar att du känner mig, och jag vill sitta och gissa mig genom hela min bekantskapskrets (One, two, three, done) när jag är på detta humöret.*
*Pessimistisk och mordlysten om ni inte redan gissat det.

För att bli på lite bättre humör... Jag och Nicolai tittade på Roadtrip innan idag. Faktiskt väldigt rolig. Jag vill också ut och resa! :D Det närmaste jag kommer att resa blir väl med Nicolai till England sen i april. Om det ens blir av. Vår reskassa försvann mystiskt på två veckor ^^

I just want to be bad, oh, oh, alright...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback